با سلام.در اردیبهشت ماه عزیزانی با ما تماس میگرفتند و اعلام میکردند بلیط هایی از ورودی باشگاه پینت بال نور دارند و کسی پاسخگوی آنها نیست !!!!
در صورتی که در فروردین ماه پینت بال نور تعطیل شده بود و به تمام سایت ها و مراکزی که با آنها تماس داشت اطلاع داده بود.
و حالا بعد از گذشت چند ماه مشکل جدیدی رخ داده . دوستانی با ما تماس میگیرند و به بنده و همکارانم میگویند ما از بلیط گرفته ایم برای فلان باشگاه پینت بال چه کار انجام بدیم !؟
البته شاید حق داشته باشند پول داده اند و کسی پاسخگوی آنها نیست ! اما این را باید در نظر داشت هر شرکت و یا هر سایتی که بابت محصولی که خود ارائه میدهد موظف به پاسخگویی می باشد نه در مرد محصولی که در جای دیگری فروخته شده.
به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنم حتما از سایت های معتبر و دارای نمادالکترونیکی خرید انجام دهید .
و تمنا دارم در صورتی که از پینت بال کلابز خرید نکرده اید با شماره های درج شده در سایت ما تماس نگیرید .
با سپاس فراوان رحیمی
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1404